רוצים שנתקשר אליכם?
שירות בפריסה ארצית

משטחי הגנה על ריצוף

by Yuval Golan

ענף הבנייה בארץ ובעולם עובר שינויים, שכלולים והתייעלות כל העת.

כספים רבים מושקעים בפיתוח מוצרים אשר מקלים על עבודת הבניה כך שיחסכו שעות עבודה ועל מנת לצמצם למינימום את כמות הפסולת שנזרקת בתום הבנייה.

חברת "3Block מוצרי הגנה חכמים" חיפשה מוצר מתאים שיענה על הצורך שבהגנה על משטחי ריצוף יקרים, פרקטים, בטון מוחלק, ריצוף באבן יקרה ועוד.

חברת רמבורד  RAMBOARD  האמריקנית פתחה לפני כשני עשורים מוצר מצוין שנועד להחליף את כל מוצרי ההגנה לריצוף המאולתרים שקבלני בניין משתשים בהם כיום כגון: קירות גבס, פלטות עץ, פלטות מזונית או פי וי סי אשר יעודם אחר לחלוטין מאשר להגן על משטחי יצוף.

המוצר של רמבורד RAMBOARD מגיע בגליל של 30 מטר מרובע וישנו גליל דק יותר שמיועד לקבלני שיפוצים וצבעים בעובי דק יותר ובאורך של 15 מטר.

בשנים בהם אנו מייבאים את מוצרי RAMBOARD חשפנו בפני קבלני הבניין מוצרים נוספים שעשויים לעזור בהגנה בעת בנייה כגון :

מוצר הגנה יעודי למשקופים אשר נפתח וחובק את המשקוף, בתום השימוש המוצר נשמר לפרוייקט הבא.

מוצר הגנה יעודי למדרגות, מוצר זה מגיע באריזה של שש יחידות ויודע להגן באופן שייתן הגנה מלאה על המדרגה, כמו כן ניתן לכוונן את הקיפול לפי עומק השלח.

מוצרי ההגנה של RAMBOARD נצמדים ע"י נייר דבר רחב (3 אינץ') ומאפשרים הגנה טובה ויעילה לזמן ארוך.

חוץ ממכירת המוצרים חברת 3Block מאפשרת לכם גם יעוץ והרכבה ברמה גבוהה.

שיתוף ברשתות
עוד מאמרים
by Yuval Golan בעשור האחרון אנו רואים בנייה רוויה מאסיבית בכל ערי המרכז והשרון. בנייה זו הנה לרוב לגבהים של שש קומות ומעלה, המאפשרת אכלוס רב של זוגות צעירים וכן נותנת אפשרות של מגוון דירות...
by Yuval Golan ענף הבנייה בארץ ובעולם עובר שינויים, שכלולים והתייעלות כל העת. כספים רבים מושקעים בפיתוח מוצרים אשר מקלים על עבודת הבניה כך שיחסכו שעות עבודה ועל מנת לצמצם למינימום את כמות הפסולת שנזרקת...
by Yuval Golan אם אתם בעסקי הנדל"ן או הקבלנות ואתם מבלים בבתים משופצים באופן קבוע – סביר להניח שאתם יודעים כמה נזק יכולות לגרום עבודות השיפוצים לאזורים מחוץ לאזור המשופץ. אחד החלקים בבית שנפגע במיוחד,...
webthenet עיצוב ובניית אתרים