רוצים שנתקשר אליכם?
שירות בפריסה ארצית

למה נחוצה חליפת הגנה למעלית?

by Yuval Golan

אם אתם בעסקי הנדל"ן או הקבלנות ואתם מבלים בבתים משופצים באופן קבוע – סביר להניח שאתם יודעים כמה נזק יכולות לגרום עבודות השיפוצים לאזורים מחוץ לאזור המשופץ. אחד החלקים בבית שנפגע במיוחד, ובאופן קבוע, הוא המעלית, ולכן קבלנים מקצועיים דואגים לארגן הגנה למעלית בזמן השיפוץ. אבל יש הגנה ויש הגנה.

 

למה להגן?

יכול להיות שאתם תוהים למה צריך הגנה למעלית בכלל. הסיבה הפשוטה ביותר היא שהמעלית היא הפנים של הבניין. כמעט כל מי שייכנס לגור, ואפילו רק לראות דירה, יצטרך לעבור דרך המעלית, ותוכלו להיות בטוחים שהיא תותיר עליו רושם. אם המעלית מלוכלכת, שרוטה או פגועה, המבקרים או הלקוחות עשויים לחשוב שהבניין מוזנח ולא מושקע, ושהדירה שתראו לו, לא משנה כמה היא מרשימה, לא שווה את הכסף שלו. מיגון למעלית בזמן השיפוץ, מאפשר לשמור על המעלית ולשמר את הרושם הטוב של המבקרים.

 

איך להגן?

חשוב לדאוג שיהיה כיסוי למעלית אבל חשוב גם לוודא את איכותו. במידה וצפוי שיפוץ מתמשך, או  בנייה חוזרת בבניין מסוים, כדאי לרכוש חליפה הגנה פלסטית קשיח, שתשמור על המעלית למשך זמן רב.

הפלסטיק צריך להיות עמיד וחזק מצד אחד, אך קל ונוח להתקנה מהצד השני, בכדי לא להפריע לתפקודה התקין של המעלית. בנוסף, ולא רבים יודעים זאת, במידה ומתקינים כיסוי מגן לזמן ממושך, על הכיסוי לעמוד בתקן האש של מכון התקנים הישראלים. ולא פחות חשוב – הכיסוי חייב להיראות טוב, למען המורל של תושבי הבניין הנוכחיים.

 

מי מגן?

סביר להניח שהבנתם כמה חשובה חליפת הגנה למעלית, אבל יכול להיות שאתם עדיין לא יודעים איך למצוא כיסוי טוב ואיכותי שיגן על המעלית כראוי. ההמלצה המקצועית היא להיעזר באנשי המקצוע של חברת 3Block, המתמחה בהגנה על הבית בזמן השיפוץ, ומתמחה במיגון מעליות, מתוך ההבנה עד כמה הצורך להגן על המעלית הוא חיוני. החברה מפתחת את המוצרים בעצמה, ועובדיה משקיעים את כל זמנם בכדי לוודא שאתם מקבלים את המיגון הטוב ביותר, המתאים ביותר למעלית שלכם.

חליפת ההגנה הפלסטית שלנו מיוצרת כחליפת אכלוס בניין חדש ובעלת יתרונות רבים:

  1. משקל ציפוי קל בכשליש מחליפת עץ, עובי של 22 מ"מ (ניתן גם יותר).
  2. הגנה של סנדוויץ' פלסטי עם ספוג דחוס במרכז.
  3. אישור אש של מכון התקנים הישראלי אשר חשוב ביותר בתא סגור כאשר המיגון למעלית הזמני יכול להימשך שנה ואף יותר.

ועכשיו חדש מ- 3Blockחליפות פלסטיק מאוירות בנראות חדשה ורעננה לרווחת הדיירים.

שיתוף ברשתות
עוד מאמרים
by Yuval Golan בעשור האחרון אנו רואים בנייה רוויה מאסיבית בכל ערי המרכז והשרון. בנייה זו הנה לרוב לגבהים של שש קומות ומעלה, המאפשרת אכלוס רב של זוגות צעירים וכן נותנת אפשרות של מגוון דירות...
by Yuval Golan ענף הבנייה בארץ ובעולם עובר שינויים, שכלולים והתייעלות כל העת. כספים רבים מושקעים בפיתוח מוצרים אשר מקלים על עבודת הבניה כך שיחסכו שעות עבודה ועל מנת לצמצם למינימום את כמות הפסולת שנזרקת...
by Yuval Golan אם אתם בעסקי הנדל"ן או הקבלנות ואתם מבלים בבתים משופצים באופן קבוע – סביר להניח שאתם יודעים כמה נזק יכולות לגרום עבודות השיפוצים לאזורים מחוץ לאזור המשופץ. אחד החלקים בבית שנפגע במיוחד,...
webthenet עיצוב ובניית אתרים