רוצים שנתקשר אליכם?
שירות בפריסה ארצית

חליפת הגנה למעלית

by Yuval Golan

בעשור האחרון אנו רואים בנייה רוויה מאסיבית בכל ערי המרכז והשרון. בנייה זו הנה לרוב לגבהים של שש קומות ומעלה, המאפשרת אכלוס רב של זוגות צעירים וכן נותנת אפשרות של מגוון דירות רחב החל מארבעה חדרים וכלה בדירות גן ופנטהאוז יוקרתיות.

בכל בניין קיימות לפחות שתי מעליות לרווחת הדיירים אשר בימים רגילים משמשות להסעת אנשים עם ציוד קל בלבד. ברוב הבניינים אחת המעליות הנה גדולה יותר ומשמשת גם להעברת ציוד.

אחת הרעות החולות של המעליות הנה שהן מאד דקורטיביות אבל אינן מוגנות וכל נגיעה באחת הדפנות גורמת לנזק אסטטי שאינו ניתן לתיקון אלא אם מחליפים או מצפים את דופן המעלית.

חברת 3Block הוקמה על מנת ליצור הגנה מסוגי חומרים שונים לקירות המעלית בעת הובלת חפצים על ידי מובילים או בזמן שיפוץ כאשר מובילים מוצרים שעלולים ללכלך את קירות המעלית.

חברת 3Block הנה חלוצה ביצור חליפת הגנה למעליות קטנות ויצור של חליפה אוניברסאלית המתאימה גם לקבלני שיפוצים ולמובילי דירות כאחד.

חליפת ההגנה של 3Block הנה זמנית אבל רב שימושית ומתקפלת לגליל צר דמוי תיק שניתן לאחסנו בקלות בכל ארון שירות לרווחת הדיירים. את חליפת ההגנה ניתן לתלות בקלות על ידי שלושה מוטות הנלחצים לדפנות המעלית ואינם גורמים כל נזק.

חליפת ההגנה הנה מוצר חובה בכל בניין שרוצה לשמור על אסתטיקת המעלית לאורך שנים וכמובן מונעת סכסוכי שכנים על בסיס הנזק האפשרי למעלית.

שיתוף ברשתות
עוד מאמרים
by Yuval Golan בעשור האחרון אנו רואים בנייה רוויה מאסיבית בכל ערי המרכז והשרון. בנייה זו הנה לרוב לגבהים של שש קומות ומעלה, המאפשרת אכלוס רב של זוגות צעירים וכן נותנת אפשרות של מגוון דירות...
by Yuval Golan ענף הבנייה בארץ ובעולם עובר שינויים, שכלולים והתייעלות כל העת. כספים רבים מושקעים בפיתוח מוצרים אשר מקלים על עבודת הבניה כך שיחסכו שעות עבודה ועל מנת לצמצם למינימום את כמות הפסולת שנזרקת...
by Yuval Golan אם אתם בעסקי הנדל"ן או הקבלנות ואתם מבלים בבתים משופצים באופן קבוע – סביר להניח שאתם יודעים כמה נזק יכולות לגרום עבודות השיפוצים לאזורים מחוץ לאזור המשופץ. אחד החלקים בבית שנפגע במיוחד,...
webthenet עיצוב ובניית אתרים